آموزش سئو خريدكاندوم ارزان و طراحي سايت آموزش سئو خريدكاندوم ارزان و طراحي سايت .

آموزش سئو خريدكاندوم ارزان و طراحي سايت

كاهش مصرف اينترنت سيمكارت آموزش تعميرات موبايل در آيفون


ترفندهاي كاهش مصرف اينترنت در گوشي هاي آيفون

 

با استفاده از اين ترفند مي توانيد مصرف آموزش تعميرات موبايل اينترنت سيمكارت در گوشي هاي آيفون را به صورت چشمگيري كاهش دهيد.

اگر شما از كاربران آيفون هستيد و مصرف زياد ديتاي گوشي شما را كلافه كرده است، مي توانيد از ترفند هاي زير استفاده و مصرف ديتاي آيفون خود را تا حداكثر كاهش دهيد.

 

1. غير فعال كردن بروزرساني نرم افزار ها از طريق ديتا

ممكن است برنامه هاي شما با استفاده از ديتاي گوشي بروزرساني شوند.  آموزش تعميرات موبايل براي اين كه مطمئن شويد برنامه ها ديتاي گوشي بروزرساني نمي شوند وارد بخش Settings شود و در iTunes & App Stores بخش Use Cellular Data را غيرفعال كنيد.

 

2. غير فعال كردن نرم افزار ها در پس‌زمينه

نرم افزار ها مي توانند در حالي كه باز نيستند، به اينترنت متصل باشند و بروز شوند و جديد ترين محتوا را دريافت كنند. براي غير فعال كردن اين ويژگي به به قسمت Settings> General> Background App Refresh برويد. با انتخاب خود مي توانيد چند نرم افزار را استثنا قرار بدهيد و آنها در پس زمينه نيز بروز شوند.

 

3. غير فعال كردن Wi-Fi Assist

Wi-Fi Assist قابليتي است كه در زمان ضعيف شدن سيگنال واي فاي، مانع قطع شدن آموزش تعميرات موبايل اينترنت مي شود و به صورت خودكار از اينترنت ديتا بهره ميگيرد. شايد مصرف از ديتاي شما بيش از مصرف از اينترنت واي فاي باشد. براي غير فعال كردن اين ويژگي وارد بخش Settings شويد و در بخش Cellular گزينه Wi-Fi Assist را غيرفعال كنيد.

 

4. غير فعال كردن ديتا در iCloud Drive

اگر فايل ها و اسناد خود را در iCloud ارسال مي كنيد، استفاده اينترنت اين بخش را Wi-Fi Only كنيد. به آدرس Settings> iCloud> iCloud Drive برويد و استفاده از ديتاي موبايل را غيرفعال كنيد.

 

5. غير فعال كردن حالت استريم موسيقي و پادكست

غير فعال كردن حالت استريم موسيقي و پادكست در زمان استفاده از اينترنت خط، مصرف ديتا آموزش تعميرات موبايل را به صورت چشمگيري كاهش ميابد. در اين صورت شما به جاي استريم مجبور به دانلود فايل هستيد. با انجام اين كار، مصرف ديتاي شما مقدار قابل توجهي كاهش پيدا مي كند. براي غير فعال كردن اين ويژگي  به بخش Setting> Music برويد. در بخش Streaming و Downloads گزينه Use Cellular Date را غيرفعال كنيد.

 

اگر اين اقدام خيلي براي‌تان سخت است و فكر مي‌كنيد شايد گاهي به استفاده از اينترنت سيم‌كارت براي استريم‌كردن نياز پيدا كنيد، بگذاريد گزينه اول فعال بماند اما گزينه High Quality on Cellular را غيرفعال كنيد آموزش تعميرات موبايل تا زماني كه به Wi-Fi دسترسي نداريد موسيقي با كيفيت پايين‌تري پخش شود و حجم كمتري مصرف كنيد. براي اپ پادكست هم به بخش Setting> Podcasts برويد و Cellular Data را غيرفعال كنيد.


برچسب: آموزش تعميرات موبايل،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۵۰:۱۰ توسط:عرفان موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :